کاربرد چسب خمیری

کاربرد چسب خمیری

با ما همراه باشید تا در رابطه با کاربرد چسب خمیری با یک دیگر صحبت کنیم.  لازم به ذکر است که این خمیر ها خاصیت ارتجاعی دارند و همان گونه که از نام آن قابل حدس است زیر کار به صورت ارتجاعی حرکت می کند.

عمر بالای این چسب ها موجب محبوبیت این چسب ها در صنعت های مختلف شده است. اگر بخواهیم از ویژگی های این چسب خمیری بگوئیم باید بگوئیم که این چسب ها نفوذ پذیری بسیار بالایی در مقابل رطوبت ، آب، سرما و گرما دارد. چسبندگی بالا یکی دیگر از ویژگی های بارز این چسب ها است. حال به سراغ کاربرد چسب خمیری می رویم.

شما می توانید به کمک این چسب کاشی های جدید را روی کاشی های قدیمی بچسبانید. ترمیم کاشی های قبلی نیز یکی دیگر از کاربرد های این چسب است. اگر در حرفه ی خود با سنگ های ساختمانی سر و کار دارید نیز می توانید از این چسب ها کمک بگیرید. ‌لازم به ذکر است که علاوه بر کاشی این چسب را روی آجر ، سیمان و یا بلوک استفاده کنید. در بخش بعد نیز با ما همراه باشید تا کمی بیش تر در این باره بخوانیم.

نکاتی در رابطه با چسب خمیری

شایان به ذکر است که قبل از این که از چسب استفاده کنید باید سطح زیرین را از هر گونه گرد و غبار، روغن و یا کثیفی تمیز کنید.  توجه کنید که حتما باید سطح زیرین را صاف کنید و هیچ گونه برآمدگی نداشته باشد. اگر سطح زیرین سیمان است حتما باید سطح زیرین را آنقدر آب بریزید تا اشباع شود و بعد از آن از چسب استفاده کنید.

چنان چه دیوار گچی است باید دیوار را با پرایمر بپوشانید تا یک عایق عالی درست کنید و در آخر اگر روی دیوار کاشی های قدیمی وجود دارند آن ها را با چکش بکنید و در آخر نیز آن را با کاردک صاف و تراز کنید.  لازم است این نکته را اضافه کنیم که شما می توانید بعد از بیست و چهار ساعت بند کشی را انجام بدهید و با فرچه روی کاشی را به خوبی تمیز کنید.

چسب خمیری را در معرض تابش مستقیم نور خورشید نگذارید

به هیچ عنوان نباید این چسب را معرض هوا بگذارید و بعد از این که از آن استفاده کردید درب چسب را به خوبی ببندید تا چسب خشک نشود. اگر چسب را در معرض هوا قرار دهید دیگر قابل استفاده نیست و شما باید بار دیگر هزینه کنید و چسب بخرید. علاوه بر این چسب را در معرض تابش مستقیم نور خورشید نگذارید.  بهترین کار این است که چسب را در یک محیط خشک نگه دارید.

‌در رابطه با قیمت آن نیز اصلا نگران نباشید زیرا این قیمت این چسب ها متناسب با کارایی که دارند کاملا مقرون به صرفه هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.  پس همین حالا نسبت به خرید این چسب اقدام کنید و به کار خود کیفیت ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *