معرفی چسب پارکت لمینت

کاربرد چسب صنعتی در نصب کابینت

کابینت چوبی در سبک های مختلف با بافت های زیبای چوب طبیعی، معمولاً در سبک های کلاسیک طراحی و ساخته می شود. چوب طبیعی در ابتدا به صورت خام است و پس از برش خوردن، حکاکی و اضافه کردن طرح و نقش با دستگاه های سی ان سی و رنگ کاری، به صورت کابینت چوبی وارد بازار می شوند. کابینت چوبی، با استفاده از چوب های مختلف مانند چوب راش، چوب گردو، چوب عش، چوب افرا، توسکا، چوب بلوط و چوب ملچ قابل ساخت است که تمام این مدل ها در زمره کابینت های گران قیمت و البته پر طرفدار محسوب می شوند. اما برای نصب بسیاری از کابینت ها از چسب صنعتی استفاده می شود.

برای استعلام قیمت و خرید انواع چسب صنعتی با کارشناسان بخش فروش جهان چسب تماس حاصل فرمایید.

به دلیل انعطاف پذیری بیشتر چوب نسبت به ام دی اف دوام کابینت چوبی نسبت به کابینت ام دی اف، بیشتر است. اگر استحکام و طول عمر اولویت مهمی برای شما نیست و بیشتر به دنبال یک کابینت با قیمت مناسب تر و البته با کیفیت هستید، پیشنهاد ما استفاده از کابینت ام دی اف با روکش چوب است. زیرا کابینت روکش چوب هم نمای زیبایی همانند کابینت چوبی دارد و هم قیمت آن کمتر است.

بر اساس آخرین آمار، قیمت کابینت ام دی اف از متری 2.5 میلیون تومان آغاز می شود و با توجه به کیفیت و تعداد یراق آلات مورد مصرف و یا انواع روکش های تزئینی می تواند قیمت های مختلفی داشته باشد. بعضی از افراد استفاده از یک کابینت آشپزخانه ارزان با متریال ام دی اف را ترجیح می دهند زیرا بهای تمام شده کمتری نسبت به قیمت کابینت تمام چوب و روکش چوب دارد.

برای آن دسته از افرادی که قیمت کابینت برایشان مهم نیست و بیشتر به زیبایی و طبیعی بودن کابینت بهاء می دهند، مدل های کابینت زیر پیشنهاد می شود:

  • کابینت چوب راش
  • کابینت چوب بلوط
  • کابینت چوب گردو
  • کمد تمام چوب

برای مشاهده انواع مدل های مختلف چسب ها در مدل های مختلف و طراحی های متفاوت با بهترین کیفیت و قیمت می توانید به سایت جهان چسب مراجعه کنید همچنین شما می توانید در سایت جهان چسب قیمت تمامی کالا ها و محصولات را مشاهده کنید. مشاورین ما در جهان چسب همواره آماده پاسخ دهی به سوالات و یا ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *