انواع چسب بتن

انواع چسب بتن امروز با ما همراه باشید تا در رابطه با انواع چسب بتن با یک دیگر صحبت کنیم  اما قبل از آن بهتر است که یک تعریف کلی و جامع از چسب بتن داشته باشیم.

چسب بتن چسبی است که به صورت مایع تولید می شود و شیری رنگ است و زمانی که در سازه به کار گرفته می  شود بی رنگ می شود. لازم به ذکر است که این چسب ها بیش تر برای آب بندی و هم چنین ترمیم سازه های قدیمی به کار می رود.

دقت کنید که این چسب ها در مقابل موارد مختلفی مثل رطوبت، گرما و هم چنین سرما نیز بسیار مقاوم است . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این این چسب ها می توانند مقاوم و با دوام باشند یا این که با کوچک ترین ضربه یا آب خوردگی آسیب می بینند؟

باید خدمتتان عرض کنیم که این چسب ها ماندگاری مانند عمر سیمان دارند و اصلا نیاز نیست که نگران باشید. شایان به ذکر است که این چسب بتن ها از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مزیت چسب بتن

انواع چسب بتن ها بسیار متنوع و زیاد هستند اما در حالت کلی دو نوع از این چسب ها وجود دارد.

  • چسب لاتکس
  • چسب بتن اپوکسی

زمانی که می خواهید از این چسب استفاده کنید باید دو چسب را ترکیب کنید و پس از آن چند دقیقه بمانید و بعد از آن روی سطح مورد نظر بزنید آن وقت است که ده دقیقه بعد شاهد معجزه ی این چسب خواهید بود. خیلی از کاربران از ما سوال می پرسند که این چسب ها برای چه جاهایی مناسب است؟

شما می توانید برای ترمیم و مرمت ساخته های قبلی، جوش دادن ترک ها و یا اتصال های فلزی از این چسب استفاده کنید.

در گذشته کاشی کار باید کلی وقت و انرژی تلف می کرد تا کاشی را روی دیوار مگه دارد تا دوغاب را پشت کاشی و سرامیک بریزد تا کار به استحکام مد نظر خود برسد اما این چسب ها این امکان را فراهم کرده اند که در آن زمان کاشی ها به یک دیگر بچسبند و استحکام کار بالا برود.

این چسب چسبندگی بسیار بالایی دارد و هم چنین دوام فوق العاده ای دارد.  دقت کنید که این چسب بدون حلال است و استحکام خیلی خوبی دارد.

چسب کاشت میلگرد

این چسب برای شکاف بین سقف، دیوار و غیره بسیار مناسب است و حتی صفحه های فلزی را نیز به یک دیگر می چسبانند. لازم است اضافه کنیم که این چسب ها نیاری به حلال ندارند و زمانی که تر آن استفاده می کنید شره ندارد و حتی در محیط های خیس و مرطوب نیز پاسخ گو است و خیلی سریع و راحت تاثیر خود را می گذارد. 

دقت کنید که این چسب ها نه تنها برای بتن بلکه برای فلز ها و یا حتی برای چسباندن سنگ ها نیز عالی هستند .

جهان چسب انواع محصولات چسبی دارد برای دیدن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *