چسب قطره ای خارجی

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت جهان چسب بسیار خرسندیم که امروز با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم ، امروز قصد داریم تا با شما در مورد انواع چسب قطره ای خارجی بیشتر صحبت کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

ابتدا اجازه دهید تا کمی در مورد چسب قطره ای و کاربرد آن با شما عزیزان گفتگو کنیم.

چسب قطره‌ای همیشه در منازل ما ایرانی‌ها وجود داشته‌است و کاربردهای بسیار فراوانی نیز داشته‌است به‌طوری‌که در قدیم‌الایام به این چسب ها چسب همه‌کاره نیز می‌گفتند و کاربردهای بسیار زیادی نیز این چسب ها داشته‌است اما مشخصات بارز چسب‌های قطره‌ای عبارت‌اند از :

این چسب ها شکل ظاهری کاملاً منحصربه‌فرد و مشخصی دارند همیشه این چسب ها در بدنه‌های چوبی کوچک ریخته می‌شوند و حالت مایع دارند و اندازه آن‌ها نیز کاملاً متغیر است .

نکته دیگر در مورد این چسب این است که شما برای استفاده از آن‌ها نیازی به حلال ندارید و این کار شما را بسیار راحت می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید سطح مورد نیاز خود را با این چسب ها بچسبانید .

ویژگی دیگر این چسب این است که به‌سرعت خشک می‌شوند یعنی به‌محض این‌که شما چتر را به محل مورد نظر خود وارد کنید به‌سرعت آن خشک می‌شود برای همین لازم به ذکر است که این‌جا بگوییم حواستان باشد این چسب و به دستتان یا پوست بدنتان کشیده نشود چرا که برای پاک کردن آن و جداسازی این چسب را از پوست شما را دچار دردسر می‌کند و حتی ممکن است پوست شما را بکند و باعث زخم شدن بدن شما شود پس حتماً این‌مورد را در نظر بگیرید تا دچار هم‌چین مشکلی نشوی و در نظر داشته باشید که چسبندگی این چسب ها بسیار بالاست و به‌سرعت نیز خشک می‌شوند .

مقاومت این چسب ها نیز قابل‌توجه و بالا بوده به‌طوری‌که می‌تواند در برابر بنزین الکل و روغن و برخی دیگر از حلال‌ها خود را حفظ کند و این نشان از بالا بودن مقاومت آن است و یکی دیگر از نکات قابل‌توجه این چسب هاست که باعث می‌شود تا استفاده‌ی زیادی در بین عموم داشته باشد .

باید بگوییم که نه‌تنها در برابر برخی حلال‌ها هم‌چین مقاومتی از خود نشان می‌دهد بلکه در برابر آب و رطوبت و تغییرات محیطی نیز مقاومت قابل‌توجهی را از خود دارد در واقع شما با گرفتن این چسب و می‌توانید بسیاری از کارهای خود را راه بیندازید و شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این چسب پا بالا بودن مقاومتش در برابر نکاتی است که خدمت شما عرض کردیم .

بدانید که چسب‌های قطره‌ای جزو چسب‌های تک جزئی هستند که نیاز به هیچ حلالی برای خشک شدن ندارند و به‌سرعت خشک می‌شوند و این یک مزیت بالا برای این چسب ها است .

حالا اگر بخواهیم از کاربردهای این چسب ها برای شما بگوییم تعداد آن بسیار بالا بوده که ما به شاخص‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم :

شما با داشتن یک چسب قطره‌ای به‌راحتی می‌توانید دو سطح فلزی را به یکدیگر بچسبانید و اتصال بین آن‌ها ایجاد کنیم در واقع این چسب و قابلیت متصل شدن فلز به فلز را دارند و مقاومت خوبی نیز از خود نشان می‌دهند همچنین شما می‌توانید به‌غیر از فلزات دو سطل پلاستیکی را به یکدیگر متصل کنید و این چسب به‌راحتی می‌توانند دو سطل پلاستیکی را به روی یکدیگر بچسبانند و دچار مشکل نشوند از دیگر کاربردهای آن این است که شما می‌توانید یک سد لاستیکی را به یک سطح لاستیکی بچسبانید و همانند پلاستیک و فلز بدون هیچ مشکلی این کار انجام می‌شود و اتصال شکل می‌گیرد و مقاومت بالایی نیز دارد و نه‌تنها شما می‌توانید دو سطح از یک خانواده روبه‌روی یکدیگر بچسبانیم بلکه می‌توانید فلز را به پلاستیک بچسبانید یا فلز را به لاستیک بچسبانید و هر دو می‌تواند به‌راحتی انجام شود و مشکلی وجود نداشته باشد اما کاربردهای چسب قطره‌ای به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما در ادامه می‌توانید به‌راحتی سرامیک را به کاغذ بچسبانید شیشه به فلز بچسبانید شیشه را به چوب بچسبانید سرامیک را به سرامیک پلاستیک را به سرامیک و غیره در کل این چسب ها قابلیت چسبندگی به تمامی سطوح را دارند و در حجم کوچک می‌تواند بسیار کار شمارا راه بیندازد همان‌طور که شما در منزل می‌توانید با آن‌ها کاردستی درست کنید یا اتفاقات دیگری که به‌راحتی می‌تواند در منزل با این چسب ها صورت بگیرد که معمولاً خانم‌ها استفاده زیادی از این چسب ها در منزل دارند چه در کارهای هنری و تزیینی شان گرفته شود برای کارهای تکلیفی فرزندانشان و این چسب جزو چسب‌های محبوب در بین خانم‌ها و همچنین پرکاربرد در منزل است که ما به تعدادی کمی از آن‌ها اشاره کردیم و سعی کردیم که به‌صورت تیتروار و خلاصه و در زبان ساده برای شما این چسب و معرفی کنیم و کاربردهای آن را نیز به‌همین شکل برای شما بیان کنیم .

در ادامه شمارا با برخی محصولات چسب قطره ای جهان چسب بیشتر آشنا میکنیم ، جهان چسب در ارائه چسب 123 و قطره ای بسیار پر تلاش بوده و یکی از بهترین ها در این امر است.

  • چسب قطره ای خارجی فورس

چسب قطره ای خارجی برند فورس با وزن 20 گرم و به صورت نیمه رقیق به فروش می‌رسد. این چسب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و قدرت چسبندگی بسیار بالایی در چسباندن سطوح پلاستیکی، کاغذ و فلزی دارد. این چسب به عنوان یکی از قوی ترین چسب های قطره ای خارجی شناخته می شود.

چسب قطره ای خارجی فورس

  • چسب قطره ای سنا فیکس

چسب قطره ای خارجی سنافیکس در حجم 3 و 10 میلی متری به فروش می رسد. این چسب به عنوان چسب همه کاره شناخته می شود و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد. از این چسب برای چسباندن سرامیک، کاغذ، شیشه، فلز و پارچه استفاده می شود.

چسب قطره ای خارجی سنا فیکس 

  • چسب قطره ای اینستنت آلفا

این چسب به صورت تیوپی و در بسته های 20 عددی به فروش می رسد. از این چسب برای شیشه، مقوا، چوب و پلاستیک استفاده می شود.

امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را آگاه تر از قبل نسبت به چسب قطره ای کرده باشیم و همچنین شما را در داشتن یک خرید آگاهانه یاری رسانده باشیم.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

مجموعه جهان چسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *