چسب موکت

چسب موکت چیست

سرفصل

چسب موکت چیست

 

یکی از مهم‌ترین المان‌ها در دکوراسیون و چیدمان خانه‌ها استفاده از موکت می‌باشد. موکت‌ها همیشه یکی از پرطرفدارترین نوع کفپوش‌ها در بین مردم بوده است. به طوری که امروزه می‌توان انواع مختلفی از موکت‌های مدرن و زیبا را در بازار مشاهده و خریداری کرد. اما آنچه که در پهن کردن موکت بر کف خانه‌ها اهمیت پیدا می‌کند طریقه چسباندن آن می‌باشد. برای این منظور چسب‌هایی با برندهای مختلف به نام چسب موکت وارد بازار شده‌اند. چسب موکت با پایه پلیمری این توانایی را دارد تا موکت‌ها را بر روی تمامی انواع سطوح پچسباند. برای آشنایی بیشتر با آن، کاربردها و قیمت انواع چسب موکت ما را در این مقاله دنبال کنید.

برای استعلام قیمت و خرید انواع چسب صنعتی با کارشناسان بخش فروش جهان چسب تماس حاصل فرمایید.

 

کاربرد چسب موکت

چسب موکت یکی از چسب‌های ‌پر کاربرد در صنعت می‌باشد. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد اصلی‌ترین کاربرد آن در چسباندن موکت بر روی کف است. اما به دلیل قدرت چسبندگی بالا و مقاومت آن به آب و حرارت در زمینه‌های مختلفی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. بنابراین با توجه به ویژگی‌های آن می‌توان به کاربرد چسب موکت در مواردی نظیر صنایع کیف و کفش، تولید اسباب بازی و چندین مورد دیگر اشاره کرد. جهت استفاده از آن کافی است تنها مقداری از آن را توسط یک فرچه بر روی سطح مورد نظر مالید. سپس موکت را بر روی آن قرار داده و با دست فشار داد. بعد از حدود نیم ساعت موکت بر کف زمین خواهد چسبید.

چسب موکت قیمت

مطالب بیشتر: چسب پمادی چیست؟

 

انواع چسب موکت

از انواع چسب موکت می‌توان به چسب پارکت 1414 اشاره نمود. این چسب به شکل مایع کهربایی است و مواد خارجی با کیفیت تهیه و تولید شده است. از این چسب در تولیدی کفش، صنایع خودروسازی، پارکت لمینت و دیگر صنایع کاربرد دارد. تینر و بنزین جز مهمی از مواد تشکیل دهنده این نوع چسب است و به همین دلیل در هنگام استفاده از این نوع محصول مراقبت موارد احتمالی اتش زا باشید.

 

نحوه استفاده از چسب موکت

  • در ابتدای امر قبل از چسباندن محل مورد نظر را به خوبی تمیز و در صورت وجود رطوبت آن را خشک نمایید.
  • برای جلوگیری از ایجاد حباب بهتر است دمای سطح مورد نظر با دمای درج شده روی چسب یکسان باشد.
  • چسب را با استفاده از کاردک روی سطح مورد نظر را آغشته کنید.
  • بعد از گذشت زمان کوتاه و خشک شدن تقریبی چسب، سطح مورد نظر را فشار داده و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه تا خشک شود.

 

قیمت چسب موکت

اگر تصمیم خود را برای خرید گرفته‌اید اما هنوز سردرگم هستید که چسب موکت از کجا بخرم؟ شرکت ؟؟؟ را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش انواع چسب‌ها بوده و شما می‌توانید با هزینه کم‌تر چسبی با کیفیت بالا را خریداری کنید. پس اگر دنبال چسب موکت قیمت مناسب می‌گردید همین حالا با شماره تلفن ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورید. علاوه بر آن شما می‌توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید کنید. جهت خرید اینترنتی چسب موکت از بخش ثبت سفارش می‌توانید درخواست خود را در فروشگاه اینترنتی جهان چسب ثبت کنید. به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی بعدی توصیه می‌کنیم قبل از ثبت سفارش با شرکت ما تماس گرفته و از موجودی و به روزترین قیمت‌ها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *