چسب زه خودرو

کاربرد چسب زه خودرو

چسب زه خودرو

 

چسب زه خودرو محصولی بر پایه سیلیکون است. این چسب میزان چسبندگی بالایی دارد و علاوه بر زه دیگر قطعات خودرو را نیز به کمک آن می‌توانید بچسبانید. اگر به هر دلیلی زه خودرو، چراغ راهنما و یا ترمز ماشینتان، آینه داخل ماشین و یا آینه بغل ها آسیب دیده باشند می‌توانید روی این محصول حساب کنید. در ضمن برای چسباندن قطعات تزئینی روی ماشین نیز از این چسب قوی برای زه ماشین می توان استفاده نمود. از چسب آکواریوم برای زه ماشین علاوه بر خودرو برای سرویس دستشویی و حمام، درزگیری درب و پنجره، آب بندی سینک ظرفشویی و حتی آب بندی قطعات صنعتی نیز استفاده می کنند. به همین دلیل نام دیگر این محصول چسب همه کاره است.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید چسب صنعتی مخصوص زه خودرو با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

021-66749182

چسب زه خودرو

بسته به جنس اجسامی که قرار است به هم چسبیده شوند، مدت زمان خشک شدن چسب بین 12 تا 24 ساعت متغیر است. این چسب در واکنش با هوا خشک شده و نیاز به گرما و یا اسپری مخصوص ندارد. مقاومت این چسب در برابر عوامل جوی مانند گرما، سرما، رطوبت بسیار مناسب می باشد. چسب قوی برای زه ماشین ماندگاری بالایی در طولانی مدت دارد. این یعنی شما بعد از چندین سال شاهد از بین رفتن چسب و جدا شدن اجسام نخواهید بود.

از بارزترین ویژگی‌های این چسب باید به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره داشت. به همین دلیل به این محصول چسب آکواریوم زه ماشین نیز گفته می شود. چسب زه خودرو اصولا به همراه یک سری ارائه می شود. این سری به خروج اندازه چسب کمک کرده و ظریف کاری را مقدور می سازد. پیشنهاد می دهیم بلافاصله بعد از اتمام کار سری را جدا نموده و درب چسب را ببندید. بسته به برند تولید کننده محصول دیگر تجهیزات جانبی نیز ارائه می شود. این شما هستید که با توجه به نیاز می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *