چسب درزگیر پنچره

معرفی انواع چسب درزگیر در و پنجره

سرفصل

چسب درزگیر در و پنجره

 

هدف از نشر این نوشتار معرفی یکی از انواع متنوع چسب صنعتی که امروزه کاربرد و سهم بسزایی در زندگی روزمره بشر امروز دارد بپردازیم. لطفا تا پایان این مطلب از بلاگ جهان چسب مارا همراهی فرمائید. با روی کار آمدن انواع مختلف چسب‌ها استفاده از آن‌ها در حوزه‌های مختلف نیز گسترش یافته است. از جمله یکی از پرکاربردترین این موارد استفاده از چسب برای درزگیر پنجره‌ها می‌باشد. البته جالب توجه است که چسب‌های درزگیر با هدف درزگیری پنجره ساخته نشده‌اند. اما به دلیل کارآیی بسیار خوبی که در این زمینه داشته‌اند به عنوان چسب درزگیر پنجره شناخته می‌شوند. هدف استفاده از چسب درزگیر پنجره جلوگیری از ورود سرما، آلودگی و صدا به محیط درونی ساختمان می‌باشد.

 

چسب درزگیر در و پنجره

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید چسب صنعتی با کارشناسان فروش جهان چسب از طریق شماره 09122117299  تماس حاصل فرمائید.

 

مطالب بیشتر: معرفی انواع چسب دو طرفه

 

انواع درزگیر پنجره

چسب درزگیر پنجره در برابر شرایطی مانند باد و باران مقاوم بوده و با توجه به نوع پنجره‌ای که قرار است درزگیری شود در انواع مختلفی ساخته می‌شود. از جمله رایج‌ترین انواع درزگیر پنجره عبارتند از:

  • چسب درزگیر پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی یکی از پرکاربردترین پنجره‌ها در ساختمان‌ها هستند. با توجه به این موضوع درزگیر پنجره آلومینیومی وارد بازار شده است. این درزگیرها اسپری فوم نام داشته و گزینه بسیار مناسبی برای پر کردن منافذ این نوع پنجره‌ها می‌باشد.

  • درزگیر پنجره فلزی

پنجره‌های فلزی با توجه به ساختاری که دارند نیاز زیادی به درزگیری دارند. درزگیر پنجره فلزی به صورت یک چسب نواری می‌باشد که اسفنجی به ضخامت تقریبی یک سانت بر روی آن قرار گرفته است. کاربران می‌توانند این نوار‌های مخصوص را خریداری کرده و به سرتاسر سمت داخلی پنجره خود بچسبانند.

  • چسب درزگیر پنجره دوجداره

در چند سال اخیر استفاده از پنجره‌های دو جداره در ساختمان‌ها بسیار افزایش یافته است. با توجه به اینکه هدف اصلی نصب این نوع از پنجره‌ها جلوگیری از ورود صدا و گرد و خاک است درزگیری آن‌ها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. چسب درزگیر پنجره دوجداره در اصل همان چسب‌های سیلیکونی هستند. این چسب‌ها با مقاومت و طول عمر بسیار بالایی که دارند در حال حاضر به یکی از بهترین چسب‌های درزگیر بازار تبدیل شده‌اند.

چسب آکواریوم درزگیر در و پنجره

قیمت چسب درزگیر پنجره

مهم‌ترین ویژگی یک چسب درزگیر پنجره دوام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محتلف آب و هوایی می‌باشد. چرا که این وسیله بر روی پنجره به صورت دائمی وصل شده و مستلزم کارایی طولانی مدتی است. در این میان ناگفته نماند که نصب صحیح و اصولی این چسب‌ها تا حد زیادی بر طول عمر و کیفیت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود. اگر نمایل به خرید چسب درزگیر پنجره‌ با قیمت و کیفیت مناسبی را تهیه کنید شرکت جهان چسب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید بهترین برند چسب درزگیر پنجره‌ را با کیفیتی بسیار بالا از این شرکت خریداری کنید. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چسب درزگیر پنجره با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *