پمپ چسب آکواریوم

آموزش استفاده از تفنگ چسب آکواریوم

سرفصل

نحوه استفاده از تفنگ چسب آکواریوم

 

دستگاه پمپ چسب آکواریوم وسیله‌ای ضروری برای استفاده از چسب سیلیکونی یا همان چسب آکواریوم است. کاربران این نوع چسب بدون داشتن دستگاه تزریق چسب آکواریوم قادر به استفاده از آن نخواهند بود. زیرا بسته‌بندی چسب سیلیکونی یا چسب آکواریوم طوری طراحی شده که برای استفاده از آن کاربرد به یک وسیله‌ای پمپ مانند نیاز پیدا می‌کند. پمپ چسب آکواریوم با طراحی به خصوصی که دارد باعث شده تا کاربران با وارد کردن نیروی بسیار کمی به ته بسته چسب از آن برای مورد مصرفی خود بهره ببرند. علاوه بر اینکه استفاده از پمپ چسب آکواریوم باعث شده تا به آسانی بتوان از چسب خریده شده استفاده کرد باعث شده تا چسب با یکنواختی ثابتی از سری آن بیرون آمده و در اختیار کاربر قرار گیرد. در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم چگونه می‌شود از چسب آکواریوم در جهت درزگیری و اب بندی استفاده نمود.

 

برای استعلام قیمت و خرید پمپ چسب آکواریوم با کارشناسان ما در بخش فروش جهان چسب تماس بگیرید.

02166749182

ابزار مورد نیاز برای آب بندی با چسب های آکواریوم

  1. تفنگ چسب
  2. چسب درزگیر سیلیکونی
  3. کاردک

 

اقدامات مورد نیاز قبل از استفاده از تفنگ چسب آکواریوم

  • حذف بازمانده های چسب سیلیکون از روی سطوح ( در صورت وجود )
  • تمیز کردن محل مورد نظر
  • در صورت وجود رطوبت، با دستمال رطوبت سطح مورد نظر را خشک نمایید.
  • برای پوشش تمیز چسب از چسب نواری عرض مورد نظر را مشخص کنید.

 

مطالب بیشتر: اجزای تشکیل دهنده چسب

 

آموزش استفاده از تفنگ چسب آکواریوم

چسب های آکواریوم اگر به درستی چسبانده نشوند نمی‌توانند عملکرد خوبی در آب بندی از خودشان نشان دهند. بنابراین روش صحیح چسب کاری و اب بندی را باید به دقت آموخته و طبق توصیه های این بخش از بلاگ جهان چسب اجرا نمایید.  با شنیدن نام پمپ چسب آکواریوم کاربران طوری تصور می‌کنند که استفاده از آن به تخصص و تبحر خاصی نیاز دارد. اگر شما نیز جز این دسته از افراد می‌باشید باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. چرا که نحوه استفاده از تفنگ چسب آکواریوم بسیار ساده بوده و هر کسی می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. برای این منظور کافی است تا لوله چسب را دورن دستگاه جا سازی کنید. لازم به ذکر است که قبل از استفاده، باقی مانده آثار چسب قبلی را با چاقو از روی دستگاه جدا کنید. سپس بدون هیچ دشواری با نیروی دست دستگیره مخصوص پمپ را باید فشار دهید تا از سر دیگر چسب بیرون ریخته شود. دستگاه چسب اکواریوم باید در زاویه 45 درجه و در قسمت بالای سطح قرار گیرد تا به خوبی مایع چسب به بیرون هدایت شود و از بیرون زدگی چسب به اطراف جلوگیری شود. بعد از گذشت یک الی کی هفته چسب مورد نظر شما به راحتی خشک می‌شود. اگر با خواندن این مطلب باز در استفاده از پمپ دچار مشکل شدید از فروشنده بخواهید تا طرز استفاده از دستگاه چسب آکواریوم را به صورت حضوری به شما نشان دهد.

 

نحوه استفاده از تفنگ چسب آکواریوم

 

مطالب بیشتر: مرکز فروش چسب تهران

 

 

شکل دهی به چسب بعد از استفاده از دستگاه پمپ چسب سیلیکون

بعد از آن که چسب را روی سطح مورد نظر ریخته و آغشته نمودید با استفاده از کاردک اقدام به یکسان سازی و یک دست سازی چسب نمایید. در صورتی که کاردک ندارید از چاقو غیر قابل استفاده، دست و یا چوب بستنی می‌توانید استفاده نمایید.

 

خرید پمپ چسب آکواریوم

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان متوجه شد استفاده از چسب آکواریوم بدون خرید پمپ چسب آکواریوم کاملا بیهوده خواهد بود. چرا که بدون در دست داشتن این دستگاه امکان استفاده از آن فراهم نیست. شما می‌توانید این پمپ را همان مغازه‌ای که چسب را خریداری می‌کنید تهیه کنید. مرکز فروش انواع چسب در تهران نیز به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش پمپ چسب آکواریوم و چسب شما را در خرید بهترین برند چسب و پمپ کمک خواهد کرد. شما می‌توانید چسب آکواریوم و پمپ مربوطه را با قیمتی خیلی مناسب‌تر و کیفیتی خیلی بالاتر از جاهای دیگر از این شرکت تهیه کنید. در مورد استعلام قیمت پمپ چسب آکواریوم می‌توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید. آن‌ها آخرین لیست قیمت پمپ چسب آکواریوم و همچنین قیمت چسب آکواریوم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *