چسب های صنعتی و 123

چسب های 123 و صنعتی

چسب، وسیله ای است که امروزه در سر تا سر جهان مورد استفاده هر فردی در هر سنی که باشد و در صنف های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چسب ماده ای چسبنده می باشد که از آن برای وصل کردن چیز های مختلف به هم استفاده می شود. چسب ها تنوع بسیاری دارند که هر کدام از آن ها در کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت چسبندگی چسب به نوع سطوحی که قرار است به آن چسب زده بشود و عوامل دیگر بستگی دارد. امروز در این مقاله از مقالات وبسایت جهان چسب می خواهیم به دو نوع چسب که در بازار وجود دارد و مورد استفاده ما است را برسی کنیم و با هم کمی با انواع چسب ها آشنا شویم. پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این چسب ها آشنا شویم و اگر قصد خرید این چسب ها را داشتیم آن ها را بشناسیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

چسب 123

چسب 123 که از پر طرفدار ترین چسب هایی است که در بازار یافت می شود از قدرت بالایی در چسبندگی برخوردار است. و با اسپری که معمولا به همراه آن به فروش می رسد به سرعت خشک می شود. این اسپری که به همراه چسب موجود است باعث شده تا چسب ما به سرعت خشک شود. این چسب با نام چسب سه سوت نیز شناخته می شود. چسب های 123 پس از باز شدن تا یک ماه قابل استفاده هستند و از نظر تاریخ انقضا ، عمر بسیار کم تری نسبت به چسب های دیگر دارند همچنین این نوع چسب ۱۲۳ سمی نیز می باشد.

چسب صنعتی

چسب صنعتی که در بازار به فروش می رسد از انواع مختلفی وجود دارند و همچنین همانند دیگر چسب ها هر کدام کاربرد خود را دارد و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید بدانید چسبی که می خواهید خریداری کنید را دقیقا برای چه کاری می خواهید. سپس چسب را بر اساس نیاز تان تهیه و خریداری کنید. برای مثال یکی از چسب های صنعتی چسب سیلیکون می باشد. هر روزه از چسب در خانه ها، ادارات، مدارس، صنایع چوب و کاغذ، صنعت مبلمان و صنایع مختلف دیگر برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. چسب ها به تنهایی بخش بزرگی از فرآیند تولید صنعتی را تشکیل می دهند. در این مواقع از این چسب های صنعتی استفاده می شود.

اگر برایتان جالب است تا بیشتر راجع به انواع چسب ها یا حتی چسب های صنعتی بدانید به دیگر مقالات وبسایت جهان چسب بروید و دیگر مقالات را نیز مطالعه کنید. اگر می خواهید راجع به چسب اپوکسی بیشتر بدانید، حتما این مقاله از وبلاگ ما را نیز مطالعه کنید که در آن راجع به چسب سیلیکون نوشته ایم.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجب چسب ها و دریافت قیمت و یا حتی خرید چسب ها مخصوصا خرید چسب نواری با بهترین قیمت به سایت جهان چسب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *