بورس چسب صنعتی – چیزهایی که باید بدانید

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان هیشگی سایت جعان چسب ، بسیار خوشحایم که با یک مقاله ی تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم و امروز میخواهیم در مورد بورس چسب صنعتی، انواع چسب های صنعتی و دیگر نکات در رابطه با این معقوله با شما عزیزان گفتگو کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

چسب‌ های صنعتی به طور روزمره در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. چسب‌ های صنعتی در انواع گوناگونی و برای مصارف متنوع تولید و روانه بازار می‌شوند. در صورتی که قصد خرید چسب صنعتی از بزرگترین مرکز فروش چسب در تهران را دارید لازم است بگویم قبل از انتخاب و خرید این بخش از مقاله را مطالعه کنید. در بخش بورس چسب صنعتی قصد داریم تا به معرفی انواع چسب صنعتی و کاربرد هر یک از آن‌ها بپردازیم.

انواع چسب های صنعتی براساس نوع کاربرد

در این بخش قصد داریم تا به معرفی انواع چسب های صنعتی و کاربرد هر یک از آن‌ها در صنایع مختلف بپردازیم.

  • چسب کاغذی

از چسب کاغذی برای پاکت نامه‌ و ساخت کاردستی با کاغذ و مقوا استفاده می‌شودو اغلب جنبه مصرف خانگی دارد. برای خرید انواع آاین مدل پرکاربرد با میتوانید با جهان چسب در تهران تماس بگیرید.

  • چسب آکریلیک

این چسب‌های معروف و بسیار پرکاربرد به‌سبب اضافه شدن رادیکال آزاد در زمان استفاده در کسری از ثانیه سفت خشک و محکم می‌شوند .

  • چسب آکواریوم

بیشتر استفاده از این چسب برای آکواریوم است و اتصال شیشه‌ها و بدنه آکواریوم به یکدیگر این چتر بی‌رنگ بوده و بسیار قوی می‌باشد و چسبندگی اش بسیار بالاست از دیگر کاربردهای این چسب برای عایق‌بندی برخی نقاط است و این چسب در سه نوع شفاف و سفید و رنگی در بازار عرضه شده‌است .

  • چسب قطره‌ای

این چسب ها که در اکثر مغازه‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها نیز به‌راحتی پیدا می‌شود برای چسباندن قطعات بسیار کوچک پلاستیکی یا فلزی و حتی شیشه به کار می‌رود این چسب و به‌خاطر قدرت بالای چسبندگی شان وقتی به پوست اصابت می‌کنند به‌سرعت چسبیده می‌شوند و ممکن است برای کندن شما را دچار دردسر کنند و پوست دست شما را بکنم پس حواستان باشد که این چسب ها به دستتان کشیده و یا مالیده نشود .

  • چسب موکت

این چسب ها که از اسمش مشخص است برای چسباندن موکت به زمین و سرامیک و یا مدل‌های مختلف فوم استفاده می‌شود و زمان تقریبی که این چسب ها اتصال خود را به‌خوبی پیدا می‌کنند چیزی حول‌وحوش پانزده الی سی و سی و پنج دقیقه است

  • کسب صنعتی دوطرفه

همان‌طور که از اسمش پیداست هر دو طرف این چسب ها به مواد چسبناک آغشته شده‌است و این چسب ها به‌صورت کاغذهای رول شده در بازار عرضه می‌شوند

  • چسب تفنگی حرارتی

معمولاً این چسب ها را در دست خانم‌ها برای ساخت لوازم تزیینی مثل گل‌سازی کاردستی و دیگر چیزها دیده‌اید درواقع این چسب ها قابلیت چسبندگی به پارچه کاغذ فوم و در کل جامدات را دارد به‌خاطر داشتن وسیله‌ای شبیه به تفنگ چسب لوله‌ای را آب می‌کند به این چسب ها چسب تفنگی حرارتی گفته می‌شود

  • چسب چوب

همان‌طور که از اسمش پیداست خاصیت و قابلیت این چسب ها برای چوب‌ها است و در صنعت مبلمان و درکل کارهای چوبی استفاده می‌شود نکته جالب در مورد این چسب این است که هر چقدر در زمان زدن چسب شما چوب را به سطح موردنظر بیشتر فشار دهید میزان چسبندگی نیز بالاتر می‌رود و به‌اصطلاح محکم‌تر و سفت‌تر می‌ایستد ولی نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که هرگز این چسب ها را با آب قاطی نکنید چراکه می‌تواند بسیار مخرب باشد و به چوب شما آسیب برساند

  • چسب سنگ

این چسب بسیار چسب محکم و قوی است و می‌تواند خودش را با هر شرایطی وفق دهد و بیشتر برای صنعت سنگ استفاده می‌شود در واقع شما می‌توانید با استفاده از این چسب اگر به‌اصطلاح سنگی از قسمت حمام یا دست‌شویی تان جداشده را دوباره بچسبانید و مشکلی از این بابت نداشته باشی این چسب در نمای ساختمانی و دیگر مواردی که صنعت سنگ در آن کاربرد دارد استفاده می‌شود و بسیار مقاوم است

  • چسب 1-2-3

این چسب که صنعتتی محسوب میشود بیشتر در منازل کاربرد دارد و برای استفاده خانگی بیشتر به فروش میرسد، به خاطر چسبندگی خوبی که دارد معمولا برای کار دستی یا چسباندن چیز های کوچک در منزل از آن استفاده میشود.

  • چسب آلاستومر

این چسب میتواند به هر سطحی بچسبد به جز پلاستیک در واقع این چسب بسیار صنعتی بوده و برای صنایع سنگین چون کشتی سازی و هواپیما سازی استفاده میشود

  • چسب رزین اپوکسی

بیشتر استفاده از این چسب برای صنایع مجسمه سازی و کارگاه هایی است میخواند فایبرگلاس را بچسباندد و در واقع چسبی است که در تولیدی ها و کارگاه ها بیشتر استفاده میشود و قابلیت چسبندگی خوبی نیز دارد لازم به ذکر است از این چسب در صنایع حمل و نقل دریایی نیز استفاده میشود چراکه قابلیت اتصال بسیار بالا و محکمی دارد

این مواد معمولا در کارخانه ها و تولیدی ها ااستفاده میشوند هرچند که در ابعداد کوچک تر نیز در منازل کاربرد زیادی دارند و میتواندد بسیار مفید فایده قرار بگیرند ، شما میتوانید در فروشگاه بزرگ جهان چسب نمونه ها ی مختلفی را تماشا کنید و مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنید.

سخن پایانی…

در مجموعه چندین نوع دیگر نیز وجود دارد که در مقالات بعد به آن ها نیز میپردازیم اما شما میتوانید برای تهیه آن ها میتوانید از بورس چسب صنعتی در سایت ما استفاده کنید و مدل مورد نظرتان را تهیه کنید.

جهان چسب با در سال ها تجربه آماده است تا شما را در زمیه ی کاریتان همراهی کند و امیدواریم افتخار همکاری شما عزیزان را داشته باشیم.

امید داریم که این مطالب کاربردی برای شما راه گشا باشد و شما را در یک انتخاب درست و آگاهانه یاری کند چرا که هدف ما آگاهی بخشیدن به شما قبل از خرید کردن است تا بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا این کار باعث این میشود که هم چیزی که نیاز دارید را تهیه کنید و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید .

سپاس از این که تا پایان با ما همراه بودید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *